HTML

SwordFish

Ez a blog igaz és kitalált történeteket tartalmaz. Korrupciós ajándékokkal és egyéb dolgokkal kapcsolatban ide írhattok: adamessj.org@gmail.com

Friss topikok

Az éjszaka gyermekei 3. - 1000 évvel ezelőtt

SwordFish 2014.04.15. 23:21

Az alkohol fogyasztóknak minden hétvége egy puzzle, aminek a fele vagy halvány vagy teljesen sötét. Ezért rendkívül nehéz összerakni a kirakóst. 

Egy hete történt, de emlékeimben úgy él mint ha már 1000 éve történt volna. Tipi hazaérkezett, bár azt mondta, hogy nem fog inni, mert másnap egész nap dolga van és józanon kell haza mennie, de azért 1-2 felest bedobhat. Tudtam, hogy nála ez azt jelent, hogy jól elázik. A piával az a gond, hogy az első feles még keserű és marja a torkot, de utána egyre inkább finom lesz és nehéz megállni, hogy ne fogyasszunk minél többet. Ahogy Noel szokott fogalmazni: el kell érni a szintet. Amit szerintem még ember fia sosem ért el.

Éppen Újpest-Fradi meccs volt. MIkor kimentem már kint volt mindenki akivel kiszoktunk járni. Kivéve Noel-t és Tipi-t. Noel jó szokásához híven késett. Unalmamban épp Peti telefonjára vándorolt a szemem, aki épp egy értelmetlen játékkal játszott a telefonján. A 2 feles vodkám már előttem volt, csak épp nem volt kivel meginnom, mert a nagy "alkeszok" még nem érkeztek meg, a többi puhány pedig csak sört ivott. 

10 perc után betoppant Tipi, egy régi volt ismerőssel Katával. Azt hiszem régebben Tipi járni akart vele, de már nem emlékszem tisztán. Csak azt tudom, hogy nagyon gagyin smárolt a csaj. Tipi nem akart inni, ahogy már mondtam, de a csaj szépen rávette, hogy azért kóstolja meg a napi ajánlatot. Utánuk érkezett Noel is így én elhagytam a söröző puhány bandát és átültem régi cimboráimhoz. Noel előtt is ott csücsült 2 feles pohár szóval elkezdtünk inni. Lassan haladt az este, majd váratlanul mint, ha levelek lettünk volna, úgy kapott fel a szél és repült az idő. És dőltek belénk a felesek. Noel-t elkísértem, bankot akart robbantani a macin, de ehelyett az ő pénztárcáját robbantották, de a jó hír az, hogy piára maradt még pénz.

Tipi-vel épp azon nevettünk, hogy mennyire berúgott Noel. Kár, hogy nem volt előttünk tükör, láttuk volna ahogy mink is be vagyunk rúgva ugyanúgy mint Ő. Talán azon is jót nevettünk volna. Majdnem elértük a szintet. Majdnem.

Azután eljött a szomorú záróra. És ezzel ez a nap is véget ért.

Eljött a szombat.

Tipi hívott ki. Mikor kiértem kevesen voltak, említésre csak Géza méltó, mert a többiek pár perc után elballagtak máshová. Tipi előtt ismét egy feles volt, de én ezt a napot kihagytam és nem ittam. Épp arról beszéltünk, hogy mit fogunk csinálni nyáron. Azután beszélgettünk az edzésekről, hogy ki hogyan szokott. Szóba került Zoli aki már rég nem jár közénk, de inkább úgy fogalmaznék mint ahogy ő is: szünetet tart. Mi értelme a szünetnek, ha pont ott folytatod ahol abbahagytad. Tipi iszogatott, közben Géza telefonon beszélgetett Alex-al. Legalább 20x szóba került, hogy már megyünk hozzájuk, de valahogy még mindig ott ültünk. 

Végül eljött az idő az indulásra, Tipi még egy útravalót akart inni a pultnál. Ki is kérte, amikor megérkezett a polgármester fia és egy újabbat fizetett neki, aztán Géza is meghívta egyre. Szegényke. Mivel csak nekem volt cigim ezért mindenki engem húzott le. Legbelül arra gondoltam, hogy azt a pénzt amiből vettem a cigit, vehettem volna piát is, azt legalább nem isszák meg előlem, de jó fej voltam adtam mindenkinek, hisz ők is mindig adnak. Azt hiszem. Tipi iszogatta a 3 felesét szépen lassan, én pedig úgyanebben az iramban álmosodtam és haladtam lefelé a képzeletbeli liftel. Amikor már csak 3-an voltunk vendégek a kocsmában, úgy éreztem unalmamban, hogy ideje szabotálni ezt azt, és kiakasztani Tipit. Kért egy cigit, odaadtam neki, de nem nagyon figyelt rám. Ezért visszavettem azt a szálat. Tipi leitta utolsó felesét és követelte a cigit. Erre pedig úgy válaszoltam, mintha megmernék rá esküdni, hogy már odaadtam és már el is szívtad. Kicsit kiakadt ezen, de a nagyobb kiakadást a pultos okozta neki. Tipi épp arról mesélt, hogy Pati megy a pasijához, aki otthon alszik. Erre ezt úgy átköltöttük neki, hogy mikor Pati belépett a kocsmába a pasijával akkor úgy jött le, mintha Tipi úgy mesélte volna, mintha Pati belenne totál basszva és épp megy a pasijához aki otthon döglik egész nap. Tipit addig húztuk ezzel amíg nem bírta feldolgozni és elrohant.

Én és Géza utána mentünk. Ninát sms-ekkel bombázta mivel őt ott hagyta egyedül, még azzal is húztuk az agyát, hogy minket miért néz semmibe azzal, mintha kint sem lettünk volna vele. Nina is kiakadt rá, Tipi is kiakadt Ninára, Tipi kiakadt ránk is, mi pedig nevettünk Tipin. Ezután ők elindultak Alex-hez aki szerintem nem nagyon tudta hol van. A hangjából következtetve.

Mikor hazaindultam egyedül 2 részeg tántorgott hazafelé. Józanul néha félelmetesek tudnak lenni ezek az öreg alkeszok. 20 percig álltam az árnyékban mire hazalopakodtam. Szó szerint.

Címkék: Az éjszaka gyermekei

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://theswordfish.blog.hu/api/trackback/id/tr896042502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása